Volwassenen Mindfulness stressreductie

Mindfulness leert ons te stoppen en stil te staan bij het moment.

Neem even de tijd om jezelf de onderstaande vragen te stellen ...

Heb je vaak het gevoel dat je geleefd wordt door de waan van de dag? Merk je dat je jezelf vaak voorbij rent en geen tijd neemt om te ontspannen? Wil je jezelf beter staande kunnen houden in je drukke leven? Heb je last van gepieker, spanning, stress, onrust of pijnklachten... Wil je beter om leren gaan met lastige emoties, zoek je meer balans tussen in- en ontspanning, tussen presteren en opladen? Wil je met meer energie en ontspanning in het dagelijkse leven staan? Heb je behoefte aan rust, tevredenheid en een goede energiebalans? Wil je je leven meer inhoud, energie en plezier geven? Wil je leren om meer te genieten van het leven in het hier en nu?

Herken je jezelf hierin ....
Dan is een Mindfulness training iets voor jou!

Oorspronkelijk werd mindfulness door Jon Kabat-Zinn in de pijnkliniek van de universiteit van Massachusetts gebruikt om mensen met chronische (pijn)klachten te helpen. Het door hem ontwikkelende 8-weekse Mindfulness Based Stress Reductietraining zorgde bij vele patiënten voor vermindering van hun klachten. In navolging van Kabat-Zinn ontwikkelden Segal, Williams en Teasdale Mindfulness-Based Cognitive Therapy for Depression. Deze methode is zeer waardevol gebleken voor mensen met recidiverende depressies en wordt veelvuldig gebruikt binnen de geestelijke gezondheidszorg. Mindfulness is een stroming binnen de 3e generatie gedragstherapie.

Links:

Mindfulness Introductiemoment

Mindfulness Groepstraining

Mindfulness Bijspijkermoment

 

Volg het programma van youCANbe

Minder stress, meer genieten van het leven. Ontdek jezelf met het programma van youCANbe.

Meer informatie +
1

Mindfulness

Mindfulness leert ons te stoppen en stil te staan bij het moment.

2

ACT

Verbeter je welzijn. En neem je menselijktaal onder de loep.

3

Heartfulness

Van zelfkritiek
naar zelfcompassie.

TERUG