Recencies

 

 Ervaringen 8-weekse Acceptance and Commitment Training

“Ik herken mijn eerste gedachte sneller en laat mij veel minder meeslepen.”

“Ik raakt minder van slag en voel mij veel sterker op het werk, rustiger.”

“Ik kan het weer aan, ik ben positiever.”

“Ik ben soms nog steeds bang. Mijn angst hoeft niet meer weg. En neem deze onder mijn arm mee en doe de dingen die ik belangrijk vind in het leven.”

“Ik heb ontdekt dat ik veel meer vermijdingsstrategieën bezit dan ik dacht. Door inzicht te krijgen in de 6 kernprocessen heb ik geleerd beter om te gaan met onaangename situaties. Verhelderend.”

Cursist over de uitslag van de eindtest in vergelijking met de uitslag van de starttest: “Dat er in een korte tijd zowel kan veranderen. Ik bekijk mezelf en de wereld om mee heen anders en ook naar mezelf toe ben ik milder. Ik heb veel geleerd en de sfeer tijdens de training was gemoedelijk en prettig.”

“Ik heb geleerd dat het geen zin heeft om tegen vervelende gedachtes te vechten, deze weg te duwen. Door meditatie en andere oefeningen heb ik een middel gevonden om even tot mezelf te komen. Ik merk bijvoorbeeld dat het mij erg helpt om in mijn hoofd een metafoor te bedenken als ik een vervelende gedachtestroom ervaar.”

“Ik kan dan meer van een afstand naar de gedachte kijken.”

“Ik heb geleerd dat ik geduld moet hebben met mijzelf en dat het veel moeilijker is om in het hier en nu te leven dan dat het klinkt. Deze training is heel leerzaam voor mij geweest en ik ga er zeker mee door.”

Volg het programma van youCANbe

Minder stress, meer genieten van het leven. Ontdek jezelf met het programma van youCANbe.

Meer informatie +
1

Mindfulness

Mindfulness leert ons te stoppen en stil te staan bij het moment.

2

ACT

Verbeter je welzijn. En neem je menselijktaal onder de loep.

3

Heartfulness

Van zelfkritiek
naar zelfcompassie.

TERUG