Aandacht door Training voor kinderen

Veel kinderen en jong volwassenen hebben moeite met zich te concentreren. Ze slapen niet goed, maken zich druk en hebben zorgen. Ze hebben ook moeite met ontspannen, of zomaar even niets doen. En ze zijn doorlopend online. Hun hoofd is te vol, de prikkels teveel. Ze 'moeten' zo veel. Van zichzelf, van de school, op werk en van  de maatschappij. Hoe leer je iemand zichzelf tot rust te brengen, te stoppen met piekeren, te vertrouwen op kwaliteiten in zichzelf en zich staande te houden in deze veeleisende maatschappij ? 

In deze aandachtstraining leren ze om vanuit een opmerkzame houding hun aandacht te stabiliseren, te richten en verplaatsen. Ze raken vertrouwd met hun emotionele wereld zonder meteen te hoeven oordelen  over wat zij of anderen denken ,voelen of ervaren . Ze leren omgaan met rust en onrust momenten die er zijn . " Lastige gedachten en  gevoelens te erkennen en niet weg te stoppen, of erdoor meegesleept te worden.

En bovenal levert het meer zelfvertrouwen op en acceptatie van jezelf .

Investering: € 230,00, incl. BTW, intakegesprek en werkboek Stilzitten als een kikker, om thuis te kunnen oefenen.

 

Geplande trainingen

Kinderen 7 - 9 jaar ( max. 6 kinderen)

Dag: dinsdag 28 januari 2020

Overige data: 4, 11, 18, 25 februari, 3, 10 en 17 maart 2020
Tijd: 15.30 - 16.30 uur
Trainer: Susanne Milbrad

Kinderen 7-9 jaar of 10 - 12 jaar ( max. 6 kinderen)

Dag: dinsdag 28 januari 2020

Data:   4, 11, 18, 25 februari, 3, 10 en 17 maart 2020
Tijd: 16.30 - 17.30 uur
Trainer: Susanne Milbrad

Kinderen 7 - 9 jaar of 10 - 12 jaar ( max. 6 kinderen)

Dag: dinsdag 28 januari 2020

Data:   4, 11, 18, 25 februari, 3, 10 en 17 maart 2020
Tijd: 17.30 - 18.30 uur
Trainer: Susanne Milbrad

Voor verdere informatie en/of vragen, neem gerust contact met mij op: www.milbrad.nl

 

logo Milbrad

Volg het programma van youCANbe

Minder stress, meer genieten van het leven. Ontdek jezelf met het programma van youCANbe.

Meer informatie +
1

Mindfulness

Mindfulness leert ons te stoppen en stil te staan bij het moment.

2

ACT

Verbeter je welzijn. En neem je menselijktaal onder de loep.

3

Heartfulness

Van zelfkritiek
naar zelfcompassie.

TERUG